tisdag 4 juni 2013

Vi har mycket att lära av den Lutherska kyrkan i Tanzania


Under två veckor har en grupp från bibelskolan i Lysekil besökt Tanzania och Dodoma stift. Vi har mött stiftsledningen och vi har varit en del av en evangelisationskampanj i Chitego. Chitego är en församling som består till största delen av massajer.Under fem dagar umgicks vi med massajerna och hade evangelisationsmöten ute i bosättningarna. Vi medverkade i gudstjänster, samtalade med präster från stiftet och fick be för många människor. Fyra saker tror jag Gud har strukit under med rödpenna för mig när vi varit i Tanzania. Fyra saker som Gud påmint mig om och som är välsignelser från Gud för att kunna leva ett liv fyllt av den helige Ande och som är nödvändiga om vi skall forma en kultur där Guds rike växer till ibland oss.. Att få förmånen att tillbringa några veckor bland mäniskor som så kollektivt tar sin tro på allvar utmanar vår västerländska kristna kultur. Det är inte bara en tro som genomsyrar hela livet utan också en tro som hela tiden och överallt är levande. Tron som vi mötte var okomplicerad och självklar. I sin direkthet var den fylld av Guds kraft och visade på ett övernaturligt liv på ett jordnära sätt. Det gör att kyrkan ständigt lever i en miljö där tron är det viktigaste och där människor räknar med Guds närvaro och omsorg. Vi såg mycket som jag ställer mig tveksam inför och den tanzanska kyrkan är långt ifrån felfri. Så inte heller församlingen i Chitego. Med ett försök till profetisk blick vill jag gräva fram guldet och rikedomen ur den Afrikanska myllan där ute på massajsteppen i de centrala delarna av landet.

Våra trossyskon lever i ett pågående lärjungaskap där allt som sker ses i ljuset av Guds storhet och närvaro. Frågan om vad vi kan lära oss av dagens händelser är hela tiden viktig för dem. Vad vill Gud och vad säger han just nu i det som sker. Allt kan bli ett samtal med Gud och med andra i ett försök att förstå Andens ledning.

Den första välsignelsen till oss är:
1. Tron på kraften i Guds Ord
Bibeln är inte bara den självklara auktoriteten i lärofrågor och livet utan bibelns ord är centrala hos de flesta troende. Det finns en förväntan på att Guds kraft verkar genom det lästa och förkunnade ordet. Gud har under resans gång verkligen påmint mig om att han alltid är villig att ge sin Andes kraft till varje löfte och tilltal i ordet så att det fullbordas. En församling som är grundat på ordet, hör det och gör efter det kommer också att ha Andens kraft. Läs ordet, tro som det står och låt ordet alltid vara i din mun och dina tankar så kommer ordet att verka Guds vilja i dig. Jag tror att Gud vill ge oss en ny nyfikenhet på och glädje i att läsa bibeln.

2. Det andra är bönens centrala plats i vardagslivet.
I alla situationer så ber man intensivt och på allvar. Tron på bönens makt mötte vi i alla sammanhang. Det innebär att man inte bara pratar om bön utan man ber och man ber tills det är färdigt. Också på bönens område tar man Gud på orden. Man ber, söker och bultar tills svaret kommer. Det Gud har strukit under för mig när det gäller bönen är vikten av att be igenom, att be tills det är färdigt och inte sluta eller ge upp för tidigt. Bön får ta tid också förbön för människor. När vi inbjöd till förbön i den anglikanska kyrkan i Chitego var hela församlingen delaktig och tålmodig även om bönen tog lång tid. Tiden var inget problem utan när några bad och betjänade människor så var det viktigt. Gud var närvarande och då var det han som satte agendan och förfogade över tiden. En intressant tanke för en tidsjagande västerlänning.

3.Välsigna nummer tre är: Tillbedjan och lovsångens plats i vardagen.
Vi vet att tillbedjan är a och o där Gud är närvarande och vi har prioriterat tillbedjan i vår församling ändå finns det här en dimension som är viktig utifrån mötet med massajerna och deras tro. Vid varje bosättning som vi höll möten vid fanns det barn och vuxna som inte förtröttades på att tillbe Gud. Gång på gång mötte vi en sång "utan slut". Vi vet att Herren tronar på vår lovsång men förstår vi på djupet vad det innebär att det praktiskt taget alltid pågår en lovsång. Ibland sker den gemensam och offentlig men ofta ligger den i bakgrunden som ett brus av tillbedjan. Lova Herren ständigt har fått en ny innebörd för oss. Vi behöver se hur detta inte bara har med församlingens verksamhet och gudstjänst att göra utan det handlar om våra hem, våra arbeten och vår skola. Jag är övertygad att Guds Ande rör sig, ”som hemma”, på ett helt annat sätt bland ett lovsjungande folk. Jag tror att det är mycket närmare till helande i en lovsjungande miljö för där Gud tillbedes sker hans vilja. Kopplingen till Guds tron som lovsången ger visar sig både i den andliga kampen och i formandet av vår tro. Där Guds storhet, nåd och kärlek ständigt besjungs flyr fienden och mörkret ger vika.

4. Bland massajerna lägger man stor vikt vid det personliga mottagandet av Jesus.
Att bekänna Jesus som Herre och vända sig bort från andra krafter är viktigt. I en miljö där den personliga bekännelsen är viktig blir också vittnesbördet och berättelsen om Jesus central. Jag tror att evangelisation ligger på Guds hjärta just nu. Det är tid för oss att med våra liv och våra ord berätta om Jesus så att ingen går förlorad. Tror vi på bibelns ord, på bönens makt och tillber Jesus tänds en eld som utgår från Faderns hjärta i oss. Den helige Anden brinner av Faderns kärlek att låta människor, som är på väg bort från honom och som därmed är på väg att gå evigt förlorade, få syn på Jesus. Han brinner för att de skall lära känna Jesus så att de kan  ta emot honom. Den Lutherska kyrkan i Tanzania är en av de snabbast växande Lutherska kyrkorna i världen och den drivs av en längtan att se människor komma till tro på Jesus. Måtte den ivern få sitt fulla grepp om vår församling.

 

Vi har upplevd en andlig gemenskap i tron på Jesus som har varit stark och upplivande. Kyrkan är så mycket större än vi kan tänka och överbrygger mänskliga hinder och skillnader. I mötet med våra syskon i tron i Tanzania har Gud talat om den härlighet som den trogna världsvida kyrkan har. Sista kvällen i Chitego när vi bad för David, massajen som gått igenom många prövningar och förlorat allt han ägde i oroligheter så sent som i påskas, visade Gud på detta. I en stor ring stod svenskar, massajer och människor från andra stammar hand i hand under den mest magnifika natthimmel jag någonsin sett. När bönen och välsignelsen klingade ut var där en gudsnärvaro som gick och ta på. Alla vi som var med var oändligt rika fast vi kom från såvitt skilda förhållande man kan tänka.  I den Afrikanska natten och i det ögonblicket var vi "ett hjärta och en själ" och vi som Guds barn fröjdades över Faderns kärlek och kärleken mellan syskon i tron på Jesus./Hans

37 kommentarer:

  1. Hej goda hälsningar,
    Jag gör det bara för att främja god energi. Tack för att du tar lite tid att läsa detta.

    Jag är Sam Nicolas, jag är bas i Amsterdam. men är inte alltid i landet på grund av mitt jobb som verklig entreprenör, entreprenör och filantrop. Jag inleddes 2018, blev en elitminne i brorskapet 2019. Illuminati fick mig att tro på mig själv och också hur jag skulle ha positivt tänkande över livet, det gör livet enkelt även om det inte är det. ända sedan jag blev medlem lovade jag brödraskapet att alltid hjälpa människor som är intresserade av brödraskapet för att förändra sina liv precis som mitt förändrades. Jag har kunnat röra många seriösa människor runt om i världen för att hjälpa dem att få en verklig källa för deras väg in i det stora ljusets samhälle. Efter deras initiering tar brorskapet dem globala vad de än väljer att göra, med alla önskemål de gör, och hjälper dem också att återfå allt de har förlorat och få mer. den stora illuminati dödar inte och stjäl inte, vi är Illuminati.

    Om du har några problem eller om du också vill vara ansluten för upplysning för att uppnå fantastiska saker med hjälp av illuminati.

    WHATSAPP >> +1 (267)652-3553
    E-post >> everlastingbondconvenant66@yahoo.com

    DEN STORA FRATERNITET ÄR FÖR ALLA, Och du måste vara redo innan du kan få dina drömmar.

    SvaraRadera
  2. GÅ MED I DEN STORA ILLUMINATI/FREEMASON BRODERHOOD I DAG.

    ÄR DU EN PASTOR, POLITIK, MUSIK, LÄKARE, FOTBALLER, STUDENT, KONSTNÄR, AKTOR, ETC. Söker efter visdom & kunskap??

    Vill du bli en affärsman eller en kvinna? Behöver du kärleken till ditt liv/äktenskap, eller vill du behålla alla dina förluster?
    DU vill bli rik, kraftfull, skyddad, berömd i världen eller så är du sjuk av något slag?

    OM du är intresserad av att vara del av denna stora födelse. KONTAKTA DET NU, FÖR BEGYNGNING AV UPPFINNINGEN OCH BÖRAS.
    DEN STORA ILLUMINATI HAR KRAFTET ATT STÄLLA DIG FRI FRÅN DIN BONDAGE OCH FÅ DINA DRÖMER.

    WHATSAPP >> +1 (267)652-3553
    E-post >> everlastingbondconvenant66@yahoo.com

    OBSERVERA ATT DEN STORA BRODERHOODEN TÖVER INTE MENNESKAR FÖR ATT gå med. MEN BARA VILL ATT DU UTFÖR DIN VÄRLD.

    SvaraRadera
  3. GÅ MED I DEN STORA ILLUMINATI/FREEMASON BRODERHOOD I DAG.

    ÄR DU EN PASTOR, POLITIK, MUSIK, LÄKARE, FOTBALLER, STUDENT, KONSTNÄR, AKTOR, ETC. Söker efter visdom & kunskap??

    Vill du bli en affärsman eller en kvinna? Behöver du kärleken till ditt liv/äktenskap, eller vill du behålla alla dina förluster?
    DU vill bli rik, kraftfull, skyddad, berömd i världen eller så är du sjuk av något slag?

    OM du är intresserad av att vara del av denna stora födelse. KONTAKTA DET NU, FÖR BEGYNGNING AV UPPFINNINGEN OCH BÖRAS.
    DEN STORA ILLUMINATI HAR KRAFTET ATT STÄLLA DIG FRI FRÅN DIN BONDAGE OCH FÅ DINA DRÖMER.

    WHATSAPP >> +1 (267)652-3553
    E-post >> everlastingbondconvenant66@yahoo.com

    OBSERVERA ATT DEN STORA BRODERHOODEN TÖVER INTE MENNESKAR FÖR ATT gå med. MEN BARA VILL ATT DU UTFÖR DIN VÄRLD.

    SvaraRadera
  4. Hej hälsningar till dig,
    Jag gör bara detta för att främja en bra källa för de förlorade fåren, som jag var, innan jag äntligen möter vem jag kallar min Frälsare. Var snäll och ta lite av din tid för att läsa mitt vittnesbörd.

    Jag heter Boris Peterson, 56 år, från Skottland men jag bor i Belgien, jag är gift med 2 barn. Jag ger ett vittnesbörd om hur jag blev rik och berömd. För några år tillbaka var jag djupt kvävd och rappad av fattigdom, eftersom jag blev så lurad av falska imposter och jag hade ingen kropp som skulle hjälpa mig, och jag sökte också efter hjälp från olika hörn men till ingen nytta. Människor omkring mig blev rik varje dag och detta gjorde mig så skäms för mig själv, jag kunde inte tillhandahålla bra saker för min familj. Innan jag introducerades i den stora Illuminati-brorskapet av frälsaren Michael, berättade han för mig något och jag tänkte på det hela dagen. Det han sa till mig fortsatte att slå i hjärnan. Han sa "om du vill få rikedom, makt och berömmelse, måste du bestämma dig för i lejonens mun är det där de bästa sakerna hittas".

    Han berättade för mig hur falska människor använder ILLUMINATI-namnen för att utpressa pengar från oskyldiga människor, kom ihåg som de säger, i huvudsak "ingenting går för ingenting i denna värld". Om du verkligen vill ha POWER, FAME eller WEALTH, är detta din chans att bli den du någonsin har drömt om att bli. Jag kommer inte och kan inte tvinga eller pressa dig, men förrän du ser själv. När jag följde alla procedurer och använde allt material som gavs mig fick jag några dagar senare en enorm summa pengar från en okänd källa för att starta mitt liv. Sedan dess visste jag att pengar kan kontrollera alla saker. En kommentar som jag gav mig själv gav aldrig upp striden, eftersom jag vid flera tillfällen svängdes och ville gå med i SOCIETY men här är jag idag som en bekräftad ledamot. Om du har en dröm i livet, fokusera alltid på det så att du kan göra det sant av dig. Lura dig inte av något falskt anspråk som hävdar att vara medlemmar i brorskapet. Allt kommer till det stora brödraskapet för kärlek, omsorg, stöd, hjälp och hjälp.

    Älskar du att bli medlem i det stora brödraskapet, bli upplyst och uppnå dina drömmar, eller behöver du hjälp på några områden i ditt liv? Till exempel; -FAME, KRAFT, SÄKERHET, WEALTH, PROMOTION, SKYDD, FINANSIELLT, VISA GOODKÄNNANDE, FAMILY PROBLEM, POLITISK KRAFT: Eller alla situationer du har hittat dig kopplad idag för att vara fri som jag och leva det goda liv du förtjänar.

    WHATSAPP >> +1 (267)652-3553
    E-post >> everlastingbondconvenant66@yahoo.com

    DEN STORA FRIHETEN tvingar INTE någon att gå med. MEN ENDAST VILL DIG ATT UTFÖRA OCH REGLA DIN VÄRLD.

    SvaraRadera
  5. Mitt vittnesbörd om hur jag blev Illuminati-medlem. Jag vill meddela de människor som vill gå med i den stora illuminaten, om hur jag fick hjälp av en stor illuminatmedlem. Han heter Felix. Hjälper mig att återfå mitt liv från dödsstadiet. efter att ha blivit avskedad i cirka 5 år och sex månader. Efter att ha blivit bedrägeri av så många medlemmar i Illuminati. Jag har varit hopplös, ekonomiskt nere genom de åren. Men en dag, när jag bläddrade på Internet, kom jag över posten som medlem av Great Illuminate, herr Felix, och sa att du kan vara berömd, rik och framgångsrik i livet genom att ha varit medlem i den stora Illuminati, omedelbart kontaktade jag och Jag förklarade allt för honom och han rekommenderade mig och hjälpte och jag betalade för medlemsregistreringsformuläret som kommer att användas för att initiera mig, och jag initierades till den stora Illuminati nya världsordningen. efter och också gav de mig alla riktlinjer och berättade för mig att alla nya medlemmar belönas med summan på 1 000 000 dollar i kontanter efter inledningen. Med hjälp av Felix. Jag initierades fullt ut som en komplett Illuminati-medlem. Om du har misslyckats med svindlare tidigare, eller om det är första gången du letar efter vem som ska hjälpa dig att bli medlem, är mitt råd för dig att prova Felix. Han är din bästa chans att bli vad du någonsin önskar för ditt framtida liv. Kontakta honom E-post: felixmorganilluminati@gmail.com eller WhatsApp +2348056051569.

    SvaraRadera
  6. Mitt vittnesbörd om hur jag blev Illuminati-medlem. Jag vill meddela de människor som vill gå med i den stora illuminaten, om hur jag fick hjälp av en stor illuminatmedlem. Han heter Felix. Hjälper mig att återfå mitt liv från dödsstadiet. efter att ha blivit avskedad i cirka 5 år och sex månader. Efter att ha blivit bedrägeri av så många medlemmar i Illuminati. Jag har varit hopplös, ekonomiskt nere genom de åren. Men en dag, när jag bläddrade på Internet, kom jag över posten som medlem av Great Illuminate, herr Felix, och sa att du kan vara berömd, rik och framgångsrik i livet genom att ha varit medlem i den stora Illuminati, direkt kontaktade jag och Jag förklarade allt för honom och han rekommenderade mig och hjälpte och jag betalade för medlemsregistreringsformuläret som kommer att användas för att initiera mig, och jag initierades till den stora Illuminati nya världsordningen. efter och också gav de mig alla riktlinjer och berättade för mig att alla nya medlemmar belönas med summan på 1 000 000 dollar i kontanter efter inledningen. Med hjälp av Felix. Jag initierades fullt ut som en komplett Illuminati-medlem. Om du har misslyckats med svindlare tidigare, eller om det är första gången du letar efter vem som ska hjälpa dig att bli medlem, är mitt råd för dig att prova Felix. Han är din bästa chans att bli vad du någonsin önskar för ditt framtida liv. Kontakta honom E-post: felixmorganilluminati@gmail.com eller WhatsApp +2348056051569.

    SvaraRadera
  7. Hälsningar från ILLUMINATIENS STORA ORDNING till Förenta staterna och över hela världen, detta är en öppen möjlighet att gå med i brödraskapet i Illuminati där du kan återvinna dina förlorade drömmar, och även där du kan se ljuset av rikedom och lycka utan blodoffer. Och vi betalar också summan av 650 000 USD för att välkomna alla nya medlemmar när de går med i brorskapet och även ett hus efter eget val och plats med investeringar, tillsammans med denna möjlighet i livet för dem att bli kända.

    FÖRDELAR TILL NYA MEDLEMMER SOM GÅ MED I ILLUMINATI.
    1. En kontant belöning på USD 650 000 USD.
    2. En ny snygg drömbil värderad till USD 150 000 USD
    3. Ett drömhus köpt i det land du valt.
    En månad med möten med de 5 bästa i världen.
    Ledarna och de 5 viktigaste kändisarna i världen. Om du är intresserad, kontakta den föregående e-postadressen: greatilluminate99@gmail.com



    NOTERA; detta Illuminati-brödraskap som du kan gå med från var som helst i världen Indien, Turkiet, Afrika, USA, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, Storbritannien, Österrike, Tyskland, Europa. Asien, Australien etc.


    Hälsningar TEMPEL ILLUMINATI FÖRENTA STATER

    SvaraRadera
  8. HELLO, JOIN THE ILLUMINATI BROTHERHOOD TODAY AND BECOME RICH AND FAMOUS WITH IN 24 HOURS.! WhatsApp: +2348147226753 The illuminati brotherhood offer you Riches, Powers and Fame. You can achieve all your dreams by becoming a member today. Note: The illuminati do not accept human sacrifices and no sharing of human bloods, if you are really interested contact us today via: WhatsApp: +2348147226753 ..
    BENEFITS GIVEN TO NEW MEMBERS AS FOLLOW
    * A Cash Reward Of $ 50,000,000.00 USD.
    * A New CAR Valued At $ 400,000.00 USD.
    * A Dream House Bought In The Country Of Your Choice.
    * Monthly Payment Of $ 350,000 USD Into Your Bank Account Every Month As A Member, If You Are Really Interested Contact Us Today On via: WhatsApp: +2348147226753, or Email: illuminatitemle666@gmail.com

    SvaraRadera
  9. MÖJLIGHET FÖR DIG I DAG MISSA INTE Gå med i den stora Illuminati idag och bli rik, berömd och rik på affärer, musik, politisk, social och ekonomisk värld och få också summan av 5 miljoner dollar med ett gratis hem som du väljer att bo, i världen. Och får också 500 tusen dollar som månadsinkomst och har också gett pengar för att starta ett företag efter eget val ... Om du är intresserad, fyll i följande information i det här e-postmeddelandet nedan (illuminatitemple@usa.com)
    Fullständiga namn………………………………
    Land…………………………………
    Ursprungsstat……………………….
    Födelsedatum………………………….
    Sex……………………………………….
    Adress……………………………….
    ockupation.....................................
    Telefon…………………………………..
    E-postadress…………………
    Bifoga skanna jag-kort, pass eller körkort som innehåller alla dina detaljer, berätta lite om dig själv och bifoga skanningskopia av ditt identitetskort Inga smutsiga mänskliga offer och inget ont ... det är en kult av Illuminati-gruppen av de framstående. vår e-post: (illuminatitemple@usa.com) eller kontakta oss via whatsapp +8616573430472

    SvaraRadera
  10. VÄLKOMMEN TILL DEN STORA BRODERIET.

    Du vill vara medlem i Illuminati som ett brödraskap som gör dig rik och berömd i världen och kommer att ha makten att kontrollera de människor som är på toppen av världen. Du är affärsman eller kvinna, konstnär, politiker, musiker, student, du vill vara rik, berömd, kraftfull i livet, gå med i Illuminati broderskapskult idag och få omedelbar och rik summa av. 2 miljoner dollar på en vecka och ett gratis hem. var som helst du väljer att bo i den här världen och får också 20.000.000 $ i månad i lön% 2026

    FÖRDELAR FÖR NYA MEDLEMMAR SOM GÅR MED I ILUMINATI.

    1. En kontantbelöning på 800 000 USD

    2. En ny Elegant Dream CAR värderad till $ 500 000 USD

    3. Drömmarnas hus köpt i det land du väljer

    4. En månad semester (fullt betalt) till dina drömmers turistmål.

    5. Ett års golfpartnerskapspaket

    Behandling 6.V.I.P på alla flygplatser i världen 7.En total förändring i livsstil 8.Tillgång till Bohemian Grove

    9. Månadsbetalning på 99 000 000 USD till ditt bankkonto varje månad som medlem

    10. En månad markerade ett datum med de 5 bästa världsledarna och de 5 bästa kändisarna i världen.

    Om du är intresserad av att ansluta oss till den sataniska handsymbolen för Illuminatis stora broderskap, vänligen kontakta oss nu via e-post collonburr3@gmail.com
    Via WhatsApp +2348107219280

    SvaraRadera
  11. Misslyckas Sluta inte se ljuset. Vi är medvetna om att det finns många människor här på sociala medier som låtsas vara agenter för Illuminati. Var försiktig, inte alla du ser är riktiga. Denna organisation är för FRED, RIKTIGHET, POWER och FAME. Organisationen kräver inte mänskliga eller blodoffer. Om du är intresserad, skicka ett WhatsApp-meddelande till oss på +18724009451 mejla oss på templelight666@gmail.com

    SvaraRadera
  12. ESTE ES UN MENSAJE OFICIAL ILUMINADO AL MUNDO
    NOTA: NO HAY SACRIFICIO HUMANO INVOLUCRADO E ILLUMINATI TAMBIÉN NO PIDE LA CUOTA DE INSCRIPCIÓN
    Puede contactar al agente del templo a través de WhatsApp: +1 (307) 3639560

    ¿Eres empresario, político, músico? Quieres ser rico

    famoso, poderoso en la vida, únete al culto de la hermandad Illuminati

    hoy y obtuvo una rica suma instantánea de. $ 1 miljon a la semana y gratis

    Coche donde elijas vivir en este mundo y obtener incluso $

    1 000 000 como su beneficio para comenzar una nueva vida.

    Debe tener al menos 20 años de edad antes de poder contactar a nuestros socios
    Correo electrónico: illuminatisocietyorder124@mail.co
    Whatsapp: +1 (307) 3639560

    SvaraRadera
  13. ¡SALUDOS DEL GRAN MAESTRO! EN CUANTO A SER MIEMBRO DEL GRAN ILLUMINATI, LE DAMOS LA BIENVENIDA. Formar parte de algo rentable y especial (BIENVENIDO AL MUNDO DE ILLUMINATI). ¿Eres POLÍTICO, INGENIERO, DOCTOR, ANIMADOR, MOD EL, GRADUADO / ESTUDIANTE, O TIENES EN MENTE AMPLIAR TU NEGOCIO PARA CONVERTIRSE EN GRANDES MENTES? También es importante saber que para convertirse en miembro y ganar la suma de $ 100,000,000, como salario mensual de membresía Illuminati. "OPORTUNIDAD" La gran Organización Illuminati te hace rico y algunos de estos famosos DORADOS en el mundo, te sacará de la base y te llevará a una mayor altura si has aspirado a serlo durante mucho tiempo y juntos gobernaremos el mundo. con el gran y poderoso poder de los Illuminati, larga vida y prosperidad aquí en la tierra con vida eterna y júbilo. contáctenos con correo oficial: illuminatinationalorder666@gmail.com. Estamos esperando para llevarte a tu destino

    SvaraRadera
  14. Mein Name ist Michelle Holt mit Wohnsitz in Louisville, Kentucky. Ich möchte Frau Medallon Financeia Investments Limited ganz herzlich dafür danken, dass sie mir über ihr derzeit laufendes Weihnachtskreditprogramm ein Weihnachtsdarlehen in Höhe von 400.000 USD zu einem Zinssatz von 3% gewährt hat. Auch Sie können Ihr Weihnachts- und Geschäftsdarlehen von ihnen erhalten. Kontaktieren Sie sie per E-Mail: (medallonfinancia@gmail.com) medallonfinancia@hotmail.com oder fügen Sie uns auf whatsApp +79841104089 hinzu

    SvaraRadera
  15. Hej, jag är floria holm från Danmark 🇩🇰 lyckligt gift, jag är medlem i detta stora Illuminati-broderskap..Illuminati är ett hemligt samhälle som strävar efter att främja andliga och moraliska värderingar. Det grundades på principerna om kärlek, rättvisa, enhet, fred och lättnad och var inte förvirrad över din inbjudan eftersom du valdes eftersom Illuminati ser en mycket rik man i dig, du kommer att vara den som hjälper människor i nöd, hemlösa kommer att njuta av dig, du kommer att mata de fattiga med hjälp av illuminati, vi kan få ditt företag att flytta och vi kan ge dig vilken position du vill på din arbetsplats eller vara kreativ i allt du gör och kan vara ägare till företaget du gör just nu och illuminati sammanför individer av goodwill, oavsett skillnader och bakgrund, och ser till att dessa goda män / kvinnor blir bättre i samhället. Vill du vara medlem i illuminati och bli rik, berömd, kraftfull och utmärka sig i livet? Svara på det här e-postmeddelandet. illuminativictory6@gmali.com

    SvaraRadera
  16. Hej alla, mitt namn är herr Edwards Noel och jag kommer från USA, jag är medlem i New World Order (Illuminati), jag är inte här för att vittna om hur jag gick med i broderskapet utan att uppriktigt be om ursäkt till dem som är offer för dessa falska agenter i olika delar av världen som använder vår identitet för bedrägeri.
    Det här är vad de gör, de kommer att kontakta våra agenter över hela världen som låtsas vara en sökande, efter att ha gett dem procedurerna, villkoren för hur man kan vara medlem i brödraskapet kommer de att blockera våra agenter och använda samma procedurer för bedrägeri ni sänder på internet saker som inte finns i brödraskapet. En annan punkt att notera är att initiering till brödraskapet inte involverar blodoffringar från människan och att någon som säger att han / hon är stormästaren eller ger dig en kontakt som du måste chatta med stormästaren är falsk stormästaren Om du inte kan chatta med sökande kan du bara träffa stormästaren när du är inbjuden till huvudkontoret tre månader efter att du börjat i brödraskapet för din utdelningsceremoni med de tolv cheferna för din ed. Om du har blivit offer vänligen eller om du inte vill ha mer detaljerad information om hur du kan vara medlem i illuminati-brödraskapet i ditt land, via whatsApp +1 4705435889 eller e-post greatestilluminat4@gmail.com. Det här är den lilla hjälp jag kan ge, HAIL THE LIGHT.

    SvaraRadera
  17. HÄLSNINGAR FRÅN DEN STORA GRAND MASTER! HÄNVISNINGAR OM ATT DU BLIR MEDLEM AV DEN STORA ILLUMINATIEN VÄLKOMNAR DU. Var en del av något lönsamt och speciellt (VÄLKOMMEN TILL ILLUMINATIENS VÄRLD). Är du en politiker, ingenjör, läkare, underhållare, modell, examen / student, eller har du det i åtanke att utvidga ditt företag för att bli stora minnen. Det är relevant att också veta att för att bli medlem, och tjäna summan av 500 000 $ som illuminati-medlemslön MÅNADLIGT Var en del av dessa GULL "MÖJLIGHET" Den stora illuminatiorganisationen gör dig rik och berömd i världen, den kommer att dra du ut ur gräsroten och tar dig till en större höjd om du länge har strävat efter att vara och tillsammans ska vi styra världen med den stora och mäktiga kraften i Illuminati, långt liv och välstånd här på jorden med evigt liv och jubel. OM du är intresserad E-post: illumibrodahood@gmail.com. Jag skickar dig telefonnumret som du ska kontakta via e-post.
    Notera; vi gör inga nedlåtande människor för att gå med oss.
    FÖRDELAR FÖR NYA MEDLEMMAR SOM GÅR MED ILLUMINATI.
    1. En kontantbelöning på USD 500 000 USD
    2. En ny elegant drömbil till ett värde av 300 000 USD
    3.Ett drömhus köpt i det land du själv väljer
    4. En månads semester (helt betald) till din drömturist
    destination. Valet är ditt. Hagel.
    Kontakt e-post: illumibrodahood@gmail.com
    Kontaktnamn: Mr Aaric Coxline.

    SvaraRadera
  18. Procedur för montering av det stora templet med upplysta pengar och makt, gå med i det stora broderskap av kärlek upplyst idag, whatsapp vår agent +1470 543 5889 eller med vanlig post eller vykort (greastestillumininati4@gmail.com)
    Du är en affärsman eller en affärskvinna, en politiker, en musiker, en student, vill du vara rik, berömd, kraftfull i livet? Gå med i illuminatiFraternets tillbedjan idag och få omedelbart den rika summan av. 1 miljon dollar per vecka När du blir medlem i brödraskapet och ett gratis hem. Var som helst där du väljer att bo i den här världen och få 350 000 $ i månadsinkomst.
    Förmåner som erbjuds nya medlemmar som kommer in i upplysta.
    1. En kontantbelöning på USD 120 000 USD.
    2. En ny Sleek Dream-bil till $ 150 000.
    3. Ett drömhem köpt i det land du har valt. Ett reserverat möte med de 5 bästa i världen, ledare och topp 5-kändisar i världen. Om du är intresserad, ring agenten nu +1 470 543 5889 eller skicka ett meddelande via whatsapp på + 1470 543 5889 eller så kan du också skicka ett e-postmeddelande med detta, (greastestilluminati4@gmail.com) för en onlineinitiering omedelbart .


    Alla är välkomna.

    SvaraRadera
  19. 🔺HAGLET LJUS🔺 VÄLKOMMEN TILL ILLUMINATIS STORA TEMPEL ,; klubben för de rika och berömda; är världens äldsta och största broderskap som består av 3 miljoner medlemmar. Vi är en familj under en far som är den högsta varelsen. I Illuminati tror vi att vi är födda i paradiset och ingen medlem bör kämpa i denna värld. Därför får alla våra nya medlemmar pengarbelöningar när de ansluter sig för att uppgradera sin livsstil. nummer +1 (202) 443-3754.

    SvaraRadera
  20. VÄLKOMMEN TILL ILLUMINATI BRODERHOOD ORGANIZATION.

    Jag tror att vi alla har en dröm, en dröm om att bli något stort i livet, så många människor dör idag utan att uppnå sina drömmar. Några av oss är avsedda att bli president i våra olika länder eller att bli. en av världens största musiker, fotbollsspelare, politiker, affärsmän, komiker eller att vara en hjälpare för andra människor som är i behov Obs! nyrekryterade medlemmar har rätt till stora fördelar och belöningar. Det finns inget mänskligt offer. Om du verkligen är intresserad av att gå med i illuminati kontakta oss idag för mer information WhatsApp: +1 (234) 248-7286 ELLER +919205107358
    E-post: illuminatikingdomempire@gmail.com

    SvaraRadera
  21. Zdravo!!! Ali želite biti član velikega iluminatov in začeti prejemanje 50,000,000.00 $, mesečno in bodite priljubljeni med drugim in imajo bogastvo in slavo ,, to je edina možnost, da je Illuminati. Vodja, da bi prinesel 52 članov v Iluminati, sem dobil 32, zato iščemo 20, zato poskusite in biti med dvajsetimi ljudmi, da smo bogati in slavni, Whatsapp Via Via: +4917629575254, ali Email Via: illuminatiofficial466@gmail.com , Torej lahko začnemo pridružitveni proces !!!

    SvaraRadera
  22. officiellt Illuminati Brotherhood-meddelande till världen. Om du är en affärsman eller kvinna, artist, politiker, pastor, student, musiker för att bli rik, berömd, mäktig och i vilken situation du än befinner dig, gå med i Illuminatis brödraskapskult idag och bli rik så fort du blir medlem och enorma mängder pengar och gratis hus var som helst i världen du väljer att bo i, och till och med tjäna 10 miljoner dollar för att starta ett företag.

    FÖRDELAR FÖR NYA MEDLEMMAR SOM GÅR MED I ILLUMINATI.

    1. Kontantpris på 100 000 000 $

    2. En snygg ny drömbil värd $500 000,00

    3. Drömbostad köpt i det land du väljer

    4. VIP-service på alla flygplatser i världen.


    Om du är intresserad, kontakta representanten nu eller ring honom på WhatsApp. +1 (757) 354-3107
    + Du måste vara minst 25 år för att kontakta våra partners om du är studentE-post: litisociatyorder2013@gmail.com

    SvaraRadera
  23. hej alla jag heter Alexis Andrewi är från Italien jag ger ett vittnesbörd om hur jag gick med i Illuminati-brödraskapet, jag försökte gå med i denna organisation i så många år nu, jag blev lurad av falsk agent i Sydafrika och Nigeria, jag var nere, jag kunde inte mata mig själv och min familj längre och jag försökte tjäna pengar med alla medel men förgäves, jag var rädd för att kontakta någon Illuminati-agent eftersom de har ätit upp mina pengar, en dag stötte jag på ett inlägg av någon gav ett vittnesbörd och tackade en man som hette David Mark för att han hjälpte honom att gå med i illuminati-brödraskapet, sedan tittade jag på mannens e-post och telefonnumret som stod där, jag var rädd för att kontakta honom eftersom jag blev lurad många gånger av bedragare och gick iväg med pengarna då var jag väldigt förvirrad så jag bestämde mig för att kontakta personen som fick vittnesmålet och jag ringde honom och jag kommunicerade med honom på telefonsamtal innan han började berätta sin egen historia för mig om när han ville vara med. berättade allt för mig ng att göra, sedan bestämde jag mig och ringde agenten David Mark och han berättade allt jag skulle göra och jag blev initierad, överraskande nog fick jag min förmån att vara en ny medlem av det stora Illuminati-brödraskapet, jag var så glad, för de av er som försöker gå med i den här organisationen detta är din möjlighet för dig att gå med KONTAKTA MR David Mark på WhatsApp-nummer +2348140101327

    SvaraRadera
  24. Den officiella Illuminati Brotherhood-massagen till världen. Oavsett om det är affärsman eller kvinna, artist, politiker, fotbollsspelare, student, läkare, musiker, att vara rik, känd, mäktig och vilken situation du än befann dig i och kom ihåg att Illuminati inte ber dig om pengar eller mänskliga offer, gå med i kulten av Illuminatis brödraskap idag och bli rik direkt. Bli medlem, få mycket pengar och ett hus där du vill bo var som helst i världen och även tjäna 10 miljoner dollar för att starta ett företag.

    FÖRDELAR FÖR NYA MEDLEMMAR SOM GÅR MED I ILLUMINATI.

    1. 100 000 000 $ kontantpris

    2. Snygg ny drömbil värd $500 000,00

    3. Ett drömhus du köper i ett valfritt land

    4. VIP-behandling på alla flygplatser i världen


    Om du är intresserad, ring representanten nu eller kontakta honom via WhatsApp. +1 (781) 361-9631
    + Du måste vara minst 25 år för att kontakta våra partners. Om du är student, skicka ett mail till litisociatyorder2013@gmail.com,

    SvaraRadera
  25. HOW ILLUMINATI BROTHERHOOD MAKE ME RICH AND FAMOUS. I am a member of the illuminati brotherhood, i want to give thanks to the Lord Lucifer, for what he has done for me, he changed my life, he bring joy and happiness to my life, i am living a good life today is because of the illuminati brotherhood, i have being try all my life to join the illuminati brotherhood, i was scammed some many times but i still do not give up, because when you give up in life, life will also give up in human, if you have been scammed so many times, my advise for you is not to give up, because the illuminati brotherhood is real, i joined the real illuminati paying just 300usd, to join the illuminati, i want you all to know today, , you do pay money to join, my advice for you all is to make up your mind and join the illuminati brotherhood, when my initiation process was completed the benefits amount which was given to me is $1,000,000 to start a new life, this is the reason why i can not stop hailing the illuminati brotherhood, if you are in any kind of problems or you in support in life, my advice to you is to join the illuminati brotherhood so that all your problems can be solve in life, to join the illuminati brotherhood you can contact Mr David Mark or WhatsApp him (+2348140101327)

    SvaraRadera
  26. HUR ILLUMINATI BROTHERHOOD GÖR MIG RIK OCH KÄND. Jag är medlem i illuminati-brödraskapet, jag vill tacka Herren Lucifer, för vad han har gjort för mig, han förändrade mitt liv, han ger glädje och lycka till mitt liv, jag lever ett bra liv idag, eftersom av Illuminati Brotherhood, jag har försökt hela mitt liv att gå med i Illuminati Brotherhood, jag blev lurad många gånger men jag ger fortfarande inte upp, för när du ger upp i livet kommer livet också att ge upp i människan, om du har blivit lurad så många gånger, mitt råd till dig är att inte ge upp, eftersom Illuminati-brödraskapet är verkligt, jag gick med i den riktiga Illuminati och betalade bara 300 usd, för att gå med i Illuminati, jag vill att ni alla ska veta idag, , ni betalar pengar att gå med, mitt råd till er alla är att bestämma er och gå med i illuminati-brödraskapet, när min initieringsprocess var avslutad är förmånsbeloppet som gavs till mig $1 000 000 för att starta ett nytt liv, detta är anledningen till att jag kan sluta inte hylla Illuminati-brödraskapet, om du har några problem eller du som stöd i livet, mitt råd till dig är att gå med i Illuminati Brotherhood så att alla dina problem kan lösas i livet, för att gå med i Illuminati Brotherhood kan du kontakta Mr David Mark eller WhatsApp honom (+2348140101327)

    SvaraRadera
  27. Hej alla mitt namn är Alexis Andrewi är från Italien jag ger ett vittnesbörd om hur jag gick med i Illuminati-brödraskapet, jag försökte gå med i denna organisation i så många år nu, jag blev lurad av en falsk agent i Sydafrika och Nigeria, jag var nere, jag kunde inte mata mig själv och min familj längre och jag försökte tjäna pengar med alla medel men förgäves, jag var rädd för att kontakta någon Illuminati-agent eftersom de har ätit upp mina pengar, en dag stötte jag på ett inlägg av någon gav ett vittnesbörd och tackade en man som hette David Mark för att han hjälpte honom att gå med i illuminati-brödraskapet, sedan tittade jag på mannens e-post och telefonnumret som stod där, jag var rädd för att kontakta honom eftersom jag blev lurad många gånger av bedragare och gick iväg med pengarna då var jag väldigt förvirrad så jag bestämde mig för att kontakta personen som fick vittnesmålet och jag ringde honom och jag kommunicerade med honom på telefonsamtal innan han började berätta sin egen historia för mig om när han ville vara med. berättade allt för mig ng att göra, sedan bestämde jag mig och ringde agenten David Mark och han berättade allt jag skulle göra och jag blev initierad, överraskande nog fick jag min förmån att vara en ny medlem av det stora Illuminati-brödraskapet, jag var så glad, för de av er som försöker gå med i den här organisationen detta är din möjlighet för dig att gå med KONTAKTA MR David Mark på WhatsApp-nummer +2348140101327

    SvaraRadera
  28. Hur man går med i Illuminati666 brödraskapet!!! Kontakta DAVID MARK eller Whats'App (+2348140101327). Är du i Tyskland, USA, Europa eller var som helst i världen vill du bli rik, berömd och ha makt.. FÖRDELAR SOM GES TILL NYA MEDLEMMAR SOM GÅR MED I ILLUMINATI. 1. En kontant belöning värd $100 000 00 USD efter initiering. 2. En ny elegant drömbil värderad till USD 100 000 USD 3. Ett drömhus köpt i det land du själv väljer 4. En månads semester (fullbetald) till ditt drömresmål. 5. Ett års golfmedlemspaket. 6. V.I.P-behandling på alla flygplatser i världen 7. En total livsstilsförändring 8. Månadsbetalning på $300,00 9. En månad bokad. möte med de fem bästa världsledarna och de fem bästa kändisarna i världen. Kontakta DAVID MARK eller via Whats'App (+2348140101327) om du vill vara med.

    SvaraRadera
  29. MEDDELANDE TILL VÄRLDEN
    OBS: ILLUMINATI KOMMUNIKERA INTE GENOM WHATSAPP,
    DET FINNS INGA MÄNNISKOROFFER OCH ILLUMINATI BEGER INTE OM REGISTRERINGSAVGIFT
    666illuminatiagent666@gmail.com

    Är du en affärsman eller -kvinna, politiker, musiker, vill du bli rik, känd, mäktig i livet, gå med i Illuminati Brotherhood
    Du ska vara en hedersman och välkänd för att vara respekterad i samhället. Och ditt liv kommer att förvandlas till det bästa i livet. Som ny medlem kommer du att belönas med en enorm summa pengar för att starta upp en ny livsstil och storhetens ljus kommer att skydda dig alla dagar i ditt liv.

    Du måste vara minst 20 år eller äldre innan du kan kontakta tempelagenten för att guida dig in i templet 666illuminatiagent666@gmail.com

    SvaraRadera
  30. DETTA ÄR DITT GYLLIGA MÖJLIGHET ATT GÅ MED I DET STORA ILLUMINATI-BRODERSKAPET AV PENGAR OCH MAKT
    OBS: ILLUMINATI KOMMUNIKERA INTE GENOM WHATSAPP,
    DET FINNS INGA MÄNNISKOROFFER OCH ILLUMINATI BEGER INTE OM REGISTRERINGSAVGIFT
    666illuminatiagent666@gmail.com

    Är du en affärsman eller -kvinna, politiker, musiker, vill du bli rik, känd, mäktig i livet, gå med i Illuminati Brotherhood
    Du ska vara en hedersman och välkänd för att vara respekterad i samhället. Och ditt liv kommer att förvandlas till det bästa i livet. Som ny medlem kommer du att belönas med en enorm summa pengar på summan av 666 000$, en bil och även ett hus i valfritt land för att starta ett nytt Livsstil och storhetens ljus ska vara en sköld över dig alla dina livs dagar.

    Du måste vara minst 20 år eller äldre innan du kan kontakta tempelagenten för att guida dig in i templet 666illuminatiagent666@gmail.com

    SvaraRadera
  31. Kontakta Mr David Mark på e-post joinIlluminati1122@gmail.com eller Whatsapp +2348140101327, Hej alla, jag heter Adams scott, är från Italien jag ger ett vittnesbörd om hur jag gick med i Illuminati-brödraskapet, jag försökte gå med i denna organisation för så många år nu, jag blev lurad av en falsk agent i Sydafrika och Nigeria, jag var nere, jag kunde inte föda mig själv och min familj längre och jag försökte tjäna pengar med alla medel men förgäves, jag var rädd för att kontakta någon illuminati agent för att de har ätit upp mina pengar, en dag stötte jag på ett inlägg där någon gav ett vittnesbörd och tackade en man som heter David Mark för att han hjälpte honom att gå med i Illuminati-brödraskapet, sedan tittade jag på mannens e-post och telefonnumret som stod där. , Jag var rädd för att kontakta honom eftersom jag blev lurad många gånger av bedragare och gick iväg med pengarna sedan blev jag väldigt förvirrad så jag bestämde mig för att kontakta personen som fick vittnesmålet och jag ringde honom och jag kommunicerade med honom på telefonsamtal före e han började berätta sin egen historia för mig om när han ville gå med han berättade allt jag skulle göra, sedan bestämde jag mig och ringde agenten David Mark och han berättade allt jag skulle göra och jag blev initierad, överraskande nog fick jag min fördelen med att vara en ny medlem i det stora Illuminati-brödraskapet Jag blev så glad, för er som försöker gå med i denna organisation är detta er möjlighet för er att gå med KONTAKTA MR David Mark på e-post joinIlluminati1122@gmail.com eller WhatsApp-nummer +2348140101327

    SvaraRadera
  32. Är du en affärsman eller -kvinna, politiker, musiker, vill du bli rik, känd, mäktig i livet, gå med i Illuminati Brotherhood
    Du ska vara en hedersman och välkänd för att vara respekterad i samhället. Och ditt liv kommer att förvandlas till det bästa i livet. Som ny medlem kommer du att belönas med en enorm summa pengar på summan av 999 000$, en bil och även ett hus i vilket land du väljer för att starta ett nytt Livsstil och storhetens ljus ska vara en sköld över dig alla dina livs dagar.

    Du måste vara minst 20 år eller äldre innan du kan kontakta tempelagenten för att guida dig in i templet illuminatiagent.usa@gmail.com

    SvaraRadera
  33. PROCEDUR FÖR DET STORA TEMPLET AV PENGAR OCH KRAFT ILLUMINATI-MONTERING, GÅ MED I DET STORA ILLUMINATI BRODERSKAP AV KÄRLEK IDAG, via gmail (greastestilluminati4@gmail.com),
    whatsapp +234 705 048 2264 eller telegram +234 705 048 2264
    Är du en affärsman eller -kvinna, en politiker, en musiker, en student, vill du bli rik, känd, mäktig i livet? Gå med i IlluminatiFraternity-kulterna idag och få omedelbart den rika summan av. 1 miljon dollar i veckan när du blir medlem i föreningen och ett gratis hem. var du än väljer att bo i den här världen och du kommer också att få $350 000 som din månadsinkomst.
    FÖRDELAR TILL NYA MEDLEMMAR SOM GÅR MED I ILLUMINATI
    1. En kontant belöning på 1 000 000 USD USD
    2. En ny Sleek Dream-bil värderad för $150 000
    3. Ett drömhus köpt i det land du väljer.
    Ett möte reserverat med de 5 bästa i världen. Ledare och topp 5 kändisar i världen. Om du är intresserad, maila oss detta, (greastestilluminati4@gmail.com), whatsapp +234 705 048 2264 eller telegram +234 705 048 2264 för en omedelbar initiering online.


    ALLA ÄR HELT VÄLKOMNA.

    SvaraRadera
  34. DETTA ÄR DITT GYLDNA MÖJLIGHET ATT GÅ MED I DET STORA ILLUMINATI BRODERSKAP AV RIKTIGHET OCH MAKT
    OBS: ILLUMINATI KOMMUNIKERA INTE GENOM WHATSAPP,
    DET FINNS INGA MÄNNISKOROFFER OCH ILLUMINATI BEGER INTE OM REGISTRERINGSAVGIFT
    666illuminatiagent666@gmail.com

    Är du en affärsman eller -kvinna, politiker, musiker, vill du bli rik, känd, mäktig i livet, gå med i Illuminati Brotherhood
    Du ska vara en hedersman och välkänd för att vara respekterad i samhället. Och ditt liv kommer att förvandlas till det bästa i livet. Som ny medlem kommer du att belönas med en enorm summa pengar på summan av 666 000$, en bil och även ett hus i valfritt land för att starta ett nytt Livsstil och storhetens ljus ska vara en sköld över dig alla dina livs dagar.

    Du måste vara minst 20 år eller äldre innan du kan kontakta tempelagenten för att guida dig in i templet 666illuminatiagent666@gmail.com

    SvaraRadera
  35. VÄLKOMMEN TILL DET STORA ILLUMINATI-BRODERSKAPET. TEMPLET  666
    OBS: DET FINNS INGA MÄNNISKOROFFER OCH ILLUMINATI BEGER INTE ELLER OM REGISTRERINGSAVGIFT:: ILLUMINATI KOMMUNICERA INTE GENNEM WHATSAPP
    666illuminatiagent666@gmail.com
    Är du en affärsman eller -kvinna, artist, politisk, musiker, vill du bli rik, berömd, mäktig i livet, gå med i Illuminatis brödraskapskult idag och få en omedelbar rik summa pengar på en vecka, och en gratis hem .var du än väljer att bo i den här världen och även få 1 000 000 US-dollar för att börja ett nytt liv.

    FÖRDELAR TILL NYA MEDLEMMAR SOM GÅR MED I ILLUMINATI.

    1. En kontant belöning på 1 000 000 USD USD

    2. En ny snygg drömbil värd 50 000 USD USD

    3. Ett drömhus köpt i det land du själv väljer

    4. En V.I.P-behandling på alla flygplatser i världen

    Du måste vara minst 20 år gammal innan du kan kontakta våra partners  Gå inte med om du är student
    666illuminatiagent666@gmail.com eller TELEGRAM +5548991326462

    SvaraRadera
  36. VÄLKOMMEN TILL STORA ILLUMINATI BROTHERHOOD TEMPLE 666
    OBS: DET FINNS INGA MÄNNISKOROFFER OCH ILLUMINATI BEGER INTE OM REGISTRERINGSAVGIFT
    AKTA:: ILLUMINATI KOMMUNIKERA INTE GENOM WHATSAPP
    666illuminatiagent666@gmail.com
    Är du en affärsman eller -kvinna, artist, politisk eller musiker, vill du bli rik, berömd eller mäktig i livet, gå med i Illuminatis brödraskapskult idag och få omedelbar rik summa pengar på en vecka, och en gratis hem .var som helst där du väljer att bo i den här världen och även få 6 000 000 US-dollar för att börja ett nytt liv.

    FÖRDELAR GÄNS TILL NYA MEDLEMMAR SOM GÅR MED I ILLUMINATI.
    1. En kontant belöning på USD 6 000 000 USD
    2. En ny snygg drömbil värd 50 000 USD USD
    3. Ett drömhus köpt i det land du själv väljer
    4. En V.I.P-behandling på alla flygplatser i världen

    Du måste vara minst 20 år gammal innan du kan kontakta våra partners vi accepterar studenter
    666illuminatiagent666@gmail.com

    SvaraRadera
  37. ILLUMINATI BROTHERHOOD TEMPLE 666 INBEVIRKER IKKE MENNESKEOFRE

    Illuminati Agent WhatsApp-nummer +39 351 075 2166

    Jeg vil at verden skal vite at det store Illuminati-brorskapstempelet for rikdom og makt 666 virkelig eksisterer.

    Først trodde jeg det var en svindel fordi det i disse dager er vanskelig å finne ekte mennesker på internett før jeg bestemte meg for å prøve,

    Og hele livet mitt endret seg på bare 6 dager



    FORDELER MED NYE MEDLEMMER

    1. Et hus i et hvilket som helst land du ønsker.

    2. En ny drømmebil verdt $ 200 000 USD.

    3. Summen av 5 millioner dollar ( 5 000 000 $ )



    Du må være minst 18 år gammel før du kan kontakte våre partnere E-post: 666illuminatiagent666@gmail.com

    Illuminati Agent WhatsApp-nummer +39 351 075 2166

    SvaraRadera